Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2017 20:47 - Моята лична история и това какъв съм аз като човек
Автор: ivan532 Категория: История   
Прочетен: 753 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2017 20:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте като за нало ! Аз съм на 22 амм . . от както се помня живея в голямия град моето дество мина много спокойно лятото на село естествено през повечето време съм си бил в София но на село аз и моето семейство много често ходехме и много обичах . . в София като всяко едно дете по онова време преди да кажем 10,12 години още като много мъничак аз бях едно много весело и усмихнато дете което обожаваше да седи на вънка с приятелите си и да си играят по цял ден на най - различни игри естествено сега няма да коментирам новото поколение които са след нас . . не се хваля че ние сме бог знае какво нали но онова поколение което е сега са много по лоши от нас това което сме били ние на нас ни дай да скачаме да тичаме да се гониме да ядеме джанки и куп куп игри които сега няма да изреждам но се радвам от сърце какво детство съм имал аз . . изпълнено с щастие ! времето отмина горе долу пораснах станах на 15 бил съм в възраст и дете и човек които все пак има малки представи за това какво е живот но и тогава дойде периода в които аз лично за мен по незнайни причини изпаднах в депресия и така тази депресия продължи 3,4 години мисля че докато постепенно не излезнах до колкото е възможно от нея през този период всичко ми беше . . . отвратително гадно Всичко ! когато навърших 18 започнах работа така и до този момент не съм спирал да работя и и и хора за това какъв ми е живота повече няма смисъл ай не желая да навлизам в подробности но тъй като все пак съм започнал желая да ви споделя аз какъв съм като човек . . аз съм от хората които са двете крайности мога да бъда много добър и мил и любящ така мога да бъда и другата крайност отдръпнат гаден потиснат раздразнителен избухлив и крайно нервен докато не се скарам с някои жестоко в никакъв случай не бих казал че съм лесен като характер човек трябва много добре да ме познава и да ми знае емоциите и дори бих казал леко да се нагажда според мене за да вървят нещата иначе много се паля . . може би аз си го обяснявам следствие това където преди съм бил да го наречем в депресия сега това си оказва влияние следствие това нещо да съм се променил като човек и сега изградения ми характер да е такъв но иначе когато съм спокоен съм щаслив , отдаващ се на хората на които държа усмихнат доста по полужително настроен до голяма степен също така ставам и жалостив но желая да добавя това че съм инат но не голям стига човек да знае как да ме погали ако такава дума мога да опотребя омеквам и ината ми изчезва бързо също така аз обожавам да се разхождам да обикалям паркове да излизам да ходя с приятели по кафета да намираме общи теми да имаме идеали обожавам да ходя на моето село както като малак така и сега това ми е < 3 . . срамежлив съм това забравих да добавя също така хах ! организиран съм и то много ако е сега ми се обадят 5 ма мои близки и примерно ми кажат хайде там и там да ходиме или хайде на море или хайде примерно някъде я на палатка < 3 вила или няма значение оправям си багажа оговаряме час ставам и тръгвам с голям кеф като малък много ходех с моето семейство за риба и ходехме на палатка и това сега все още си ми е in my heart . . обожавам природата също така да се разхождам сред нея но ако трябва да избирам кафе,дискотека,ресторант бих предпочел разходка сред природата да може малко да съм странен но това съм аз човек които обича комфорта и спокойствието да си призная на дискотека съм ходил 2 пъти слушам чалга на мен не ми трябва алкохол за да стана да играя първо защото аз не пия второ защото не ми е и нужно да пия за да стана и да се забавлявам ако ми е в весело настроение но когато не ми е до нищо аз просто Обичам да си оставам сам с себе си и да не ходя никъде ! през изминалата 2016 година имах невероятно хубави моменти тази година не смея да се хваля защото още никъде не съм ходил тоест на селото ми и на море но всичко с времето си : ) амм . . какво друго да ви кажа мразя също така подмолните , несъобразителни , нетактични , груби , нахални , злобни , критични , неорганизирани , нетолерантни , гледащи само себе си хора макар че аз не рядко някои от тези неща леко ги придобивам но гледам бързо да ги премахна xDD Все пак е казано няма безгрешни хора ! ами да . . това е от мен за мен и какъв съм аз грубо казано като човек : ) Успешен ден на всички и ще се радвам ако сте прочели това което ви споделих за мен !



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 52915
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031